Известие

Collapse
No announcement yet.

искам гумени тампони за стаб щанга.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
    Старата ми 156 98 г. нямаше ограничители на стаб щангата.
    Сега ги има, защото като се измести щангата биалетките започват да почукват в окачването
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
      Старата ми 156 98 г. нямаше ограничители на стаб щангата.
      Щот на 156-цата са пластмасови и лесно се чупят...... Например ако сменяш долен носач и закачиш ограничителя може да се отчупи парче....

      Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
      Последно кажете кви са тампоните.
      От алеко или самара .
      Тъй тъй скоро ще ги сменям, да знам поне какво да взимам.
      А щом държат, ще ги пробвам... що пък да не
      http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1

      Така изглеждат на Алфата.
      Като им кажеш да ти покажат тия за москвича и ще ги познаеш кои са. Москвичовите изглеждат малко по-масивни, щот не вървят на конус на горе....
      А ладовите са без кантове отстрани.....

      ---------- Post added at 09:17 ---------- Previous post was at 09:10 ----------

      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
      Сега ги има, защото като се измести щангата биалетките започват да почукват в окачването
      И как точно ще се случи това?!!!

      Я пак помисли ква точно е функцията на щангата и кви усилия и се създават.....

      Едва ли функцията и е да се движи наляво-надясно......
      sigpic
      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
      147 JTDm 140-Малката манекенка
      GT- JTDm 150

      Comment


      • #33
        Усеща ли се някаква разлика в поведението на колата, ако тампоните на щангата са разбити?

        Освен скърцането, което не го броя
        Lancia Delta 1.6 i.e - ex
        Alfa Romeo 156 2.0 TS

        рейтинг фотографов

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
          Усеща ли се някаква разлика в поведението на колата, ако тампоните на щангата са разбити?

          Освен скърцането, което не го броя
          В поведението едва ли, ма така тропа все едно ша са разпадне всеки момент нещо от предницата.....
          sigpic
          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
          147 JTDm 140-Малката манекенка
          GT- JTDm 150

          Comment


          • #35
            освен звукови ефекти, друга разлика няма да намериш

            Comment


            • #36
              Тази щанга не е за музикален инструмент.Естествено че има разлика.Почне ли да скърца и да тропа не си изпълнява фукцията и започва да товари биалетките защото и те почват да поемат многобройните ходове на щангата нагоре и надолу.В завой с лека неравност колата почва да се мърда настрани.Слагай Австралийските тампони и забравяш за случая.
              CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
              Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщение
                Ладови тампони изкараха 30000 км. Сега скърцат. Днес ще сменям маслото и ще огледам окачването, да видим те ли скърцат или е нещо друго.
                Не бързай да виниш тампоните.На дали са те.Аз карам с ладови 100 000-пълна тишина.При качването не ги пиля или некакви други манипулаций.Качвам,стягам планките и готово.И наи важното-забравяш за тампони и такива проблеми.

                Comment


                • #38
                  Дамм. Долни шарнири. Тампоните на щангата продължават да държат.
                  Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                  Comment


                  • #39
                    Значи полиуретана е много хубаво нещо, НО си трябва честа поддръжка, за да не скърца, с която не на всеки му се занимава...Аз лично съм минал през няколко вида полиуретан (СУпер про, такъв от Ферариста итн) и наблюденията са ми, че поне 2 пъти годишно трябва да се маже, за да не скърца...В крайна сметка се отказах от полиуретана на стаб. щангата, поне на този етап, докато колата се кара ежедневно по нашите хубави пътища От около година и половина и 30 000км карам с гумени тампони - нито тропат (за сега), нито скърцат Когато един ден колата стане само за пистови извращения, тогава пак ще се върна към полиуретана, защото с него управлението на колата става изключително директно! До толкова, че направо усещаш всяко едно камъче и пукнатина по пътя
                    Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 17:22.
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                      И как точно ще се случи това?!!!

                      Я пак помисли ква точно е функцията на щангата и кви усилия и се създават.....

                      Едва ли функцията и е да се движи наляво-надясно......
                      Така става. Виждал съм го не веднъж и много псувам когато някой дойде с оплакване , че нещо чука в завойте и видя, че ограничителите ги няма.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Така става. Виждал съм го не веднъж и много псувам когато някой дойде с оплакване , че нещо чука в завойте и видя, че ограничителите ги няма.
                        Както казах единия си остава, а за да чука и опира някъде, рябва тампоните да са много разбити и биалетите разхлопани.....
                        sigpic
                        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                        147 JTDm 140-Малката манекенка
                        GT- JTDm 150

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                          Както казах единия си остава, а за да чука и опира някъде, рябва тампоните да са много разбити и биалетите разхлопани.....
                          Мне. Слагам нови биалети на една кола и клиента се връща с хлоп троп съобщение. Вдигам я аз напъвам тук там... всичко е стегнато. И след няколко въпроса от моя страна стана ясно, че тропа на ляв завой. Завъртам пълен ляв и гледам щангата излиза и опира във вилицата и там чука.

                          Става въпрос за бензинова 156 с нормално окачване (най-високото)

                          Не случайно са сложени ограничителите. Не бива да се премахват.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                            Както казах единия си остава, а за да чука и опира някъде, рябва тампоните да са много разбити и биалетите разхлопани.....
                            Ей, кога ще почнеш да мислиш, ей. Само ме нападаш и затова изчаках някой друг да ти отговори
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                              Ей, кога ще почнеш да мислиш, ей. Само ме нападаш и затова изчаках някой друг да ти отговори
                              Аз съм го мислил, мислил.... Щом съм го написал значи съм го изпробвал лично и давам гаранция за това.

                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Мне. Слагам нови биалети на една кола и клиента се връща с хлоп троп съобщение. Вдигам я аз напъвам тук там... всичко е стегнато. И след няколко въпроса от моя страна стана ясно, че тропа на ляв завой. Завъртам пълен ляв и гледам щангата излиза и опира във вилицата и там чука.

                              Става въпрос за бензинова 156 с нормално окачване (най-високото)

                              Не случайно са сложени ограничителите. Не бива да се премахват.
                              А с какви тампони е била щангата!

                              Защото тия първо влизат много плътно и след като ги затегна с болтовете почти не помръдват.

                              А първия Бърт дет сложих на щангата и след 8месеца се разтропа на разпад и бяхме счупили без да искаме единия ограничител и нищо не му е опирало.....


                              За да се премести щангата на страни, тампоните трябва да са доста разбити.
                              И когато колата е в движение и се прави завой на щангата и се предава усилие на усукване за да не се навдига колата и тогава ми се струва доста трудно да се мести щангата на ляво-дясно.....
                              sigpic
                              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                              147 JTDm 140-Малката манекенка
                              GT- JTDm 150

                              Comment


                              • #45
                                Нещата са относителни - логично е да се предположи че без ограничител ще има странично движение, но пък аз на ежедневката съм с 24 мм щанга, без каквито и да е ограничители, и нямам проблеми......и не - не е от това че е 24 мм....
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X